Olen touhunnut lähes koko ikäni monimuotoisesti median parissa. Pelaaminen alkoi jo ColecoVisionista ja niistä ajoista on tultu tietokoneita ja käsikonsoleita pitkin aina viimeisimpiin pelilaitteisiin asti. Ilokseni ennätin olla mukana Suomen Gamereactorin toimituksessa lähes 13 vuotta kertomassa mielipiteitäni peli- ja elokuva-alan tuotoksista. Ja jatkan samalla linjalla entistä innokkaammin Retry Median riveissä.
Pelaamisen ohella työskentelen pelialalla ja harrastan intohimoisesti elokuvia sekä musiikkia niin kokemisen kuin tekemisenkin puolella. Olen myös pitkän linjan keräilijä, mikä tarkoittaa, että kotini huoneet pursuavat perheeni iloksi fyysistä mediaa elokuvien ja musiikin muodossa, mutta myös erilaisia figuureja ja keräilytavaroita elokuva- ja pelimaailmasta. Tavoite olisikin jatkossa panostaa myös figuurien esittelyyn ja arviointiin.
There can be only one!












